به گزارش خبرگزاری هنر ایران، بازیگر و کارگردان برنامه "فیتیله، جمعه تعطیله" از تدارک آیتم‌های تازه و جذابی خبر داد و گفت: در برنامه این هفته، عموهای فیتیله‌ای نمایش‌های "اتاق عمل"، "آشپزی" و "باطری تلفن" را برای بچه‌ها اجرا می‌کنند.

محمد مسلمی افزود: بعد از آیتم دیدنی "آقای کنجکاو" که از هفته گذشته به برنامه اضافه شده است، این هفته آیتم "آقای جالب" را روی آنتن تلویزیون می‌بریم، در این بخش هنرمندی با وسایلی که در منازل مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و یا دورریختنی هستند کاردستی‌های جالب و دوست داشتنی‌ خلق می‌کند.

وی تصریح کرد: این هفته نگاه ویژه‌ای به موضوع تاثیر مصرف سیگار توسط پدر و مادرها بر سلامتی کودکان خواهیم داشت، قصد داریم در حرکتی نمادین سیگار بزرگی را تدفین کنیم تا بزرگترهای سیگاری، یادشان بیافتد که باید با ترک سیگار از سلامت فرزندان خود محافظت کنند.

این کارگردان افزود: در بخش "یک بازی، یک خاطره" به بازی "یو یو" می‌پردازیم؛ قصد داریم بچه‌های امروزی را با شیوه این بازی خاطره‌انگیز آشنا کنیم.

مسلمی گفت: جمعه این هفته همچنین ترانه تازه‌ای با نام "گذر عمر" تقدیم مخاطبان این برنامه می‌شود، این ترانه به گذر زمان از کودکی تا کهنسالی اشاره دارد و عموها قصد دارند این موضوع را به کودکان از این طریق آموزش دهند.

"فیتیله، جمعه تعطیله" کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که جمعه هر هفته از ساعت 14 تا 16 روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/