به گزارش هنرآنلاین، نمایش "زیر زمین" با کارگردانی محمد مطهری پور روایتگر داستان صفورا و ماندگار، خواهر و برادری هستند که در یک خانه ی قدیم زندگی می کنند. صفورا به خاطر مشکلات اجتماعی، سرطان برادرش، مرگ پدر و مادر و ... با باندی خلاف کار مواجه می شد که مشکلاتش را چند برابر می کند.

این نمایش 50 دقیقه ای با مجموعه عواملی همچون؛ "آرش عباسی" نویسنده، "محمد مطهری پور" و "شیده بیک" بازیگران، "مهدی زارعی" دستیار کارگردان، "الهام عبدالهی" منشی صحنه، "مریم جانقربانی" طراح لباس. نمایش یاد شده همه روزه به استثناء روزهای شنبه از ساعت 17 میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

نمایش دیگری نیز با نام "خانه برناردا آلبا" با کارگردانی میلاد اخگر از دیگر آثار نمایشی تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران است که همه روزه به غیر از شنبه ها از ساعت 19 در تماشاخانه استاد انتظامی به صحنه می رود.

از بازیگران این نمایش می توان "محیا دهقانی فر" ، "مهناز ذبیحی" ، "آیدا صادقی" ، "رکسانا صنم یار" ، "رودابه کاشانی" ، "هانیه نجفی" را نام برد.

این نمایش نامه که معروف ترین اثر لورکاست، دو ماه پیش از اینکه به دست حامیان رژیم فرانکو در سال 1936 کشته شود نوشته شده است که درباره زندگی 5 دختر و مادرشان برنارد آلبا و نیز مادربزرگشان است. پس از مرگ پدرشان، برنارد از دختران خود می خواهد هشت سال برای پدرشان سوگواری کنند تا اینکه تنش ها به نقطه اوج میرسند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به: "مهناز ذبیحی" مشاور کارگردان، "لیلا راد" دستیار کارگردان، "تارا رحیمی" عکاس، "جواد رجب بیگی" طراح نور، "رودابه کاشانی" نقاش، اشاره کرد.

علاقه مندان برای تماشا و یا تهیه بلیط نمایش های یاد شده می توانند به تماشاخانه استاد انتظامی خانه ی هنرمندان ایران واقع در خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه و یا با شماره تلفن 88317487 تماس حاصل کنند.