به گزارش هنرآنلاین، محمد مظفری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هنرمندان تئاتر گروه ایلیا با نمایش خیابانی «جاشو» در اولین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس شرکت می‎کنند، اظهار کرد: نمایش میدانی جاشو بر گرفته از آئین‎های بومی و محلی ساکنان خلیج فارس است و به صورت موسیقی و حرکت اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این نمایش بیش از 13 هنرمند تئاتر شهرستان گناوه حضور دارند و این نمایش قابلیت اجرا در فضای باز و بسته را دارد.

مظفری یادآور شد: اولین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس در تهران در حال برگزاری است و بر اساس برنامه‎ریزی دبیرخانه جشنواره نمایش جاشو طی روزهای 25 و 26 به ترتیب در برج آزادی و برج میلاد تهران به اجرای عمومی درخواهد آمد.

وی اضافه کرد: گروه تئاتر ایلیا در سال 91 یکی از گروه‎های فعال کشور و استان بوده و در مجموع 10نمایش صحنه‎ای، 4 نمایش خیابانی و بیش از 12 نمایش کوتاه و نمایش‎های کوتاه تجربی در طول سال توسط بیش از 55 نفر از اعضاء این گروه به اجرا در آمده است.

مظفری بیان کرد: همچنین هنرمندان این گروه مقام‎های برتر جشنواره ملی تجلی بصیرت در تهران، جشنواره سراسری بسیج در سمنان را کسب کرده‎اند و در جشنواره‎های مختلف دیگری از جمه جشنواره تئاتر دانشجویی ، تئاتر استانی و شهروند لاهیجان شرکت داشتند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر طراح و کارگردان نمایش «جاشو» را محمد مظفری، دستیار کارگردان صادق نیک پرست ، سرپرست گروه روح الله پورقصاب ذکر کرد.

وی ادامه داد: مهرداد محسنی، رضا رحمانی، نعمت الله مقدس زاده، محمد سراجی، اکبر بنی تمیمیان، علیرضا سیفی، احسان واعظ،، علی معرف موسیقی، حسین رئیسی و ایمان کشت ورز نیز بازیگران این نمایش هستند.

انتهای پیام/