آرش ذاکری، سرپرست گروه موسیقی "شورانگیز" در گلستان، در خصوص فضای موسیقی استان به خبرنگار هنرآنلاین گفت: مدیرکل ارشاد استان گلستان فرد روشنی است و ما تا به حال در کنسرت‌های خود با مشکلی روبه رو نشدیم.

وی اشاره کرد: ما فقط برای گرفتن سالن دچار مشکل هستیم، چون همه برنامه‌ها در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اجرا می‌شود و ترافیک در این سالن بالا است و نوبت اجرا در مدت زمانی طولانی به ما می‌رسد.

سرپرست گروه موسیقی "شورانگیز" توضیح داد: سالن فخرالدین اسعد گرگانی امکانات بسیار عالی و حرفه ای دارد، به صورتی که می‌توان آن را با تالار وحدت تهران مقایسه کرد، اما مشکلی که دارد این است که فرد مسئولی که با سیستم صدابرداری آن آشنا باشد در تالار نیست و هر گروهی که برای اجرای برنامه به سالن مراجعه می‌کند باید با خود کسی را بیاورد که بتواند از سیستم صوتی استفاده کند.

وی معتقد است اگر گرگان سالن دیگری همچون سالن فخرالدین اسعد گرگانی داشته باشد، مشکلات هنرمندان نمایش و موسیقی استانی کاملا حل خواهد شد و دیگر برنامه‌ها با هم تداخل پیدا نمی‌کنند.

ذاکری برای حل کردن مشکل ترافیکی گروه‌ها در استفاده از سالن پیشنهاد داد: اگر اولویت استفاده از سالن را ابتدا برای گروه های موسیقی و نمایشی قرار دهند، نه همایش‌ها و مراسمی که می‌تواند در سالن‌های دیگر هم اجرا شود. این‌گونه گروه های هنری موقعیت بهتری برای نمایش آثار خود پیدا می‌کنند.

سرپرست گروه موسیقی "شورانگیز" در رابطه با استقبال مردم گرگان از کنسرت‌های موسیقی این گروه گفت: ما هر ساله چند شب اجرا داریم و تا به حال پیش نیامده که سالن خالی باشد. با این که بلیط ما 15 هزار تومان است اما به نظر برای مردم زیاد نمی‌رسد و کافی است.

وی توضیح داد: سال 89 که ما با شهرام ناظری کنسرت مشترکی را اجرا کردیم بلیط‌های 30 هزار تومنی فروخته می‌شد و مردم همه را خریدند.

وی بیان کرد: مردم این استان موسیقی دوست هستند و به کنسرت‌ها و دیگر برنامه های هنری علاقه نشان می‌دهند.

به گزارش هنرآنلاین، گروه موسیقی "شورانگیز" از سال 78 هر سال در گرگان کنسرت برگزار می‌کند و چندی پیش هم در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به اجرای برنامه پرداختند.

انتهای پیام/38