به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین، کامبیز صبری مجسمه‌ساز با سابقه در یادداشتی بر این نمایشگاه آورده است: «مکالمات ذهنی انسان همواره بازتاب حضورش در این جهان است. از زهدان تا عرصه «بودن»، آدمی انبوهی را با خود یدک می‌کشد و حاصل آن یافتن و کشف «قاعده‌ی تنازع» و یا شاید «قاعده حیات» است. قاعده‌ای که خود به الگوی واحد برای بقا تبدیل می‌شود.»

وی در ادامه نوشته است:« واکنش‌های انسان به محرک‌ها؛ از اصوات تا کلمات آغاز می‌شوند و انبوهی از آواها و فریادها را با مضامین متفاوت می‌آفرینند و البته در این میان، لحظه‌های سکوت، تضادهای معناداری را پدید می آورند؛ عشق، درد و ترس، تجربه‌هایی آشنا و انکارناپذیرند. ترس‌هایی که «لویس بورژوا» منشاشان را هراس از اسارت در چنبره‌ی گذشته‌ها، آینده‌های نامطئمن، گم‌گشتگی‌های زمان، حال و استقامتی مزمن در برابر بی‌اعتنایی می داند. شاید اگر این‌ها نبودند انسان هرگز انگیزه‌ای برای هیچ کنش و واکنشی در خود نمی‌دید. فضای کهکشانی، فضای پیرامونی و تولدها و مرگ‌ها و مجموعه واکنش ها و کنش‌هایی که در این فضا رخ می‌دهد تو گویی که انگار در محفظه ای آکواریومی رخ می دهد.»
لازم به یادآوری است نمایشگاه «بودن» کامبیز صبری از 13 تا 18 اردیبهشت ماه در گالری طراحان آزاد واقع در میدان فاطمی، میدان گلها، میدان سلماس، شماره 5 میزبان علاقمندان است.