مریم ترابی طراح دوخت و لباس در گفت و گو با خبرنگار مدولباس هنر آنلاین درباره نوع پوشش اکثر مردم در فصل بهار و تابستان گفت:جامعه ما بیشتر از اینکه از برش یک طرح و لباس حمایت کنند به رنگ بندی طرح توجه می کنند اما به این امر توجه نمی شود که در این فصل برش مناسب و آزاد لباس ها حائز اهمیت هستند و لباس های که دارای رنگ های شادی بوده بدون تفکر طراحی نشده اند زیرا در فصل بهار و تابستان رنگ های شاد و روشن باعث خنک بودن و خنک نگه داشتن پارچه می شوند و امیدوار هستم مردم با علم کافی داشتن به نوع پارچه مربوطه لباس های خود را انتخاب کنند.

وی ادامه داد:در جشنواره بین المللی مدولباس فجر 91 شاهد شاهکارهای از سوی طراحان بودیم و آثارهایی با خلاقیت های منحصر به فرد را به مردم ارائه کردیم.

ترابی طراح دوخت مطرح کرد:طراحان دوخت هم به مراتب از طراحان لباس کار سختی را پیش رو دارند و فقط سختی کار به دوش طراحان لباس نیست و گفتنی است با همکاری دو طرفه بین طراح دوخت و لباس یک آثار خوب ، طرحی اصیل و زیبا شکل می گیرد.

این هنرمند در پایان افزود : به نظرم هر حرکتی در زمینه مد و لباس حرکت خوبی است و می‌تواند مثبت باشد. من هم در جشنواره بین المللی مد و لباس فجر 91 شرکت کردم و از نحوه انجام کار راضی بودم و انتظارم از جشنواره همین پیشرفت کار طراحان در اثر ها بوده است .

انتهای پیام/62.