وی دراین باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: موضوع مد و لباس انحصارا رد اختیار خانم‌ها است و این موضوع کمتر به مردان نسبت داده می‌شود. برای مثال میدان هفت‌تیر یکی از مراکزی است که خانم‌ها برای خرید لباسشان به آن‌جا مراجعه می‌کنند. یک عکاس برای عکاسی از موضوع مد و لباس کجا باید برود؟ میدان هفت‌تیر؟

وی ادامه داد: جالب است بدانید که اگر یک عکاس برای عکاسی کردن از این موضوع یا موضوعات دیگر با تجهیزات عکاسی وارد محیطی شود و دوربین خود را بیرون بیاورد هنوز ینج دقیقه از کارش نگذشته فورا به سراغش می‌آیند و دوربین و وسایلش را می‌گیرند.

وی افزود: این یک قانون است که عکاسان برای عکاسی باید به نیروی انتظامی محل مربوطه مراجعه کنند و مجوز دریافت کنند. برای عکاسی از در و دیوار مجوز به خوبی داده می‌شود اما بدون شک مجوزی برای عکاسی از مد و لباس وجود ندارد و بستری برای این کار فراهم نیست.

وی در پایان تصریح کرد: به نظر من تکلیف معلوم نیست و ما یک نا همگونی موضوعی در این مورد داریم که برای عکاسان قابل حل نیست. این جشنواره اتفاق مثبتی در عرصه مد و لباس به شمار می‌رود اما کمکی به هنر عکاسی کشور نمی‌کند و برای عکاسان راه به جایی نمی‌برد.

انتهای پیام/31