به گزارش هنرآنلاین، خواجه میرکی، مدیراجرایی و کارگردان این فستیوال زمان برگزاری دومین فستیوال کودک و نوجوان"سرزمین عروسکا" را به دلیل بارش رحمت الهی واستفاده علاقه مندان در فضای مناسب نمایشی ، تا دوشنبه 16 اردیبهشت ماه جاری به عنوان تمدید اجرای برنامه های جشنواره یادشده اعلام داشت وگفت:این فعالیت هنری ازساعت 15 تا 21 در مهد کودک آرتا واقع در خیابان زرگری روبروی دانشگاه علوم قرآنی اجرا می شود .

خواجه میرکی بیان کرد : این فستیوال به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و اداره بهزیستی شیراز، برگزارمی شود .

وی افزود: :این فستیوال توسط مهد کودک آرتا به عنوان تهیه کننده و گروه تاتر متد به عنوان مجری با مجوز اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی فارس، اجرا خواهد شد و به لحاظ نگاه ویژه به مقوله ی هنر به خصوص برای کودکان و نوجوانان شیرازی دربحث خصوصی سازی و حمایت های همه جانبه از فعالیت های هنری درسطح استان، می تواند راهی را برای شکوفایی ورونق هرچه بیشتراینگونه فعالیتها باز کند.

کارگردان فستیوال کودک و نوجوان هدف از برگزاری این فستیوال را آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوان شهرمان با دنیای زیبای عروسکها و هنر جادویی نمایش و همچنین نگاه ویژه به آیین و سنت ها ی استان دانست.

خواجه میرکی اشاره داشت:بر اساس و عده ای که در اولین فستیوال به مردم شهرمان دادیم این برنامه به صورت فصلی در شیراز برگزارمی شود و بر آنیم که با مشارکت و حمایت مسئولین فارس وکشور، بتوانیم در شهرستانهای استان هم برای کودکان ونوجوانان این امکان را فراهم کنیم تا ازاین طریق شاهد شکوفایی هرچه بیشتر هنرتئاتر برای این رده سنی باشیم.

شایان ذکر است که: از گروه تاتر متد نمایش زمزمه ی تائوس به کارگردانی اصغر زیبایی نژاد نیزاز تاریخ 14 تا 24 اردیبهشت ماه در سالن استادهودی واقع درپارک آزادی در ساعت 20 اجرا می شود.

انتهای پیام/38