به گزارش هنرآنلاین، قدرت الله سلیمانی فر در جمع فیلمسازان این انجمن افزود: این فراخوان با همکاری معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد و در راستای اهداف وزارت ارشاد، تاکید مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جریان فیلم و فیلم سازی، منتشر شد.

وی ضمن دعوت از فیلم سازان برای ساخت و تولید فیلم کوتاه، اظهار داشت: فیلم سازان می توانند با ارائه طرح ها و فیلم نامه های خود برای بررسی، حمایت مالی و تجهیزاتی در شهرستان ها به انجمن فیلم و عکس مراجعه کنند.

سلیمانی بیان کرد: محدودیتی در ارائه تعداد طرح ها و فیلم نامه ها وجود ندارد و فیلم نامه ها در هر شهرستان پس از بررسی توسط شورای بدوی به شورای مرکزی سینمای جوان ارسال خواهد شد.

مسئول دفتر انجمن سینمای جوانان یاسوج گفت: فیلم سازان در یاسوج می توانند آثار و طرح های خود را به دفتر انجمن سینمای جوانان استان واقع در فرهنگ و ارشاد اسلامی، تحویل دهند.

سلیمانی تصریح کرد: انجمن سینمای جوان در راستای کمک به پرورش و شکوفایی استعدادهای علاقه مندان به فیلمسازی از هیچ کوششی فروگذاری نمی کند.

وی افزود: بسیاری از فیلمسازان مطرح استان کار خود را از انجمن سینمای جوانان یاسوج آغز کردند و با کوشش و پشتکار توانستند آثار خود را د جشنواره های ملی و بین المللی ارائه دهند.

انتهای پیام/