به گزارش هنرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسین مرشدی در همایش شعر خیج فارس که در جزیره ابوموسی برگزار شد، اظهار داشت: در استان هرمزگان مردم و مسئولان برای برگزاری باشکوه جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس و سایر مراسم های این روز دست به دست هم داده و با یکدیگر همکاری کردند که حاصل آن برگزاری مطلوب برنامه های روز خلیج فارس در هرمزگان بود.

وی ادامه داد: امسال جشنواره های موضوعی خلیج فارس در رشته های مختلف فرهنگی و هنری در تمامی استان های کشور برگزار شد و آثار بسیاری با موضوع خلیج فارس توسط هنرمندان و اهالی فرهنگ خلق شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: آثار جشنواره فرهنگی - هنری خلیج فارس نباید مقطعی و زودگذر باشند، بلکه باید تدابیری اندیشید تا آثار این جشنواره ماندگار شوند و همواره از آن آثار استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرشدی استان هرمزگان را بهترین میزبان برای دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی - هنری خلیج فارس دانست و بیان داشت: ما باید توان مندی های خود را از طریق تولید آثار هنری ارائه دهیم و با توجه به استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی - هنری خلیج فارس در استان هرمزگان، هنرمندان می توانند در طول سال آثار خود را در خصوص خلیج فارس به دبیرخانه این جشنواره ارائه دهند.

همایش شعر خلیج فارس با حضور شاعران برجسته استان هرمزگان به مناسبت روز ملی خلیج فارس در جزیره ابوموسی برگزار شد.

انتهای پیام/38