مهدی صباغ زاده کارگردان سینمای ایران در خصوص فعالیت های سینمایی اش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری هنر ایران گفت: نگارش فیلم نامه "کلوب همسران" به پایان رسیده است و در حال بازنویسی فیلمنامه هستم. فیلم به تازگی پروانه ساخت گرفته است و تا شهریور ماه سال 92 فیلم را جلوی دوربین خواهم برد. "کلوب همسران" از مضمون اجتماعی بر خوردار است و درون مایه طنز دارد.

کارگردان "خاک و آتش" درباره وضعیت اکران فیلم های سینما گفت: در این دو ماهی که از فصل بهار سپری شده است استقبال مخاطبین از اکران نوروزی قابل توجه بوده است. استقبال از فیلم "حوض نقاشی" بسیار خوب و غیر قابل پیش بینی بود ، این فیلم با مضمونی که دستمایه قرار داده است توانسته است مردم را به سالن سینماها بکشاند.

"راه بهشت" آخرین فیلمی بود که مهدی صباغ زاده ماه رمضان سال گذشته در سینماهای تهران بر روی پرده داشت.

مهدی صباغ زاده متولد ١٣٣٠ در مشهد؛ کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و تدوین‌گر است. وی فعالیت هنری را با تئاتر و شرکت در سینمای آزاد و فیلمسازی تجربی آغاز کرد و پس از کسب تجربه و ساخت چندین فیلم کوتاه و مستند وارد کار حرفه ای شد. وی کاندیدای بهترین کارگردانی در دهمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۷۰) برای فیلم "خانه خلوت" شده بود. از جمله فیلم های ساخته شده او در سال‌های اخیر می توان به ، "خاک و آتش"(۱۳۸۹)، "راه بهشت" (۱۳۹۰) اشاره کرد.

پایان پیام/