به گزارش هنرآنلاین، پر بازدید کننده‌ترین موزه جهان روز گذشته در اعتراض کارمندان این موزه به افزایش سارقین و سرقت‌ها تعطیل شد.

روز گذشته بیش از ۱۰۰ کارمند این موزه در اعتراض به سارقین و افزایش خشونت آن‌ها دست از کار کشیدند و این موزه را تعطیل کردند.

سرپرستان این موزه عنوان کرده‌اند که به رغم اقدامات پیشگیرانه که در سالیان اخیر برای کاهش دزدی و سرقت‌ها انجام شده بود، متاسفانه تعداد سرقت‌ها همچنان رو به افزایش بوده لست. سال گذشته مسولان این موزه پرونده‌ای را برای افزایش جرایم و سخت گیری بیشتر نسبت به سارقین به دادگاه فرانسه فرستاده بودند.

ماموران نگهداری این موزه درباره اعتراض خود عنوان کردند که سارقین در سال‌های اخیر بسیار گستاخ شده‌اند و به هشدار‌ها و جرایم توجهی نمی‌کنند. آن‌ها هنچنین به تهدید، فحاشی و کتک زدن ماموران اقدام کرده‌اند. آن‌ها معتقدند که این واکنش‌ها نشان از افزایش خشونت در جامعه فرانسه دارد.

موزه لوور که به بزرگ‌ترین موزه جهان شهرت دارد سالانه بیشواز ۱۰ میلیون بازدید کننده دارد و به طور میانگین هر روز ۳۰ هزار نفر از این موزه بازدید می‌کنند. مسولان این موزه عنوان کرده‌اند که به زودی این موزه را در روز پنج شنبه بازگشایی خواهند کرد.

انتهای پیام/31