ژیوار شیخ الاسلام در گفت و گو با خبرنگار سرویس مدولباس خبرگزاری هنر درباره نوع پوشش خود در کنسرت ها اینگونه توضیح داد:تلفیق موسیقی با نوع پوشیدن لباس در کنسرت های خارج از کشور حائز اهمیت است ومن به این موضوع احترام می گذارم و امیدوار هستم که علاقه مندان موسیقی و مد هم با من هم نظر باشند.

وی گفت: من بسیار کم و در مواقع نادر از مد پیروی می کنم اما مد را هم تکذیب نمی کنم. این روزها مد در کمک کردن به اشخاص برای انتخاب لباس مورد نظرشان نقش مهمی دارد اما من اصولا بدون در نظر گرفتن قانون مد نوع لباس پوشیدن خودم را تعیین و بیشتر از لباس های سنتی استفاده می کنم و همیشه دلیل انتخاب من بعد از علاقه بسیار زیاد شخصی این بوده است که طراحی غنی لباس ایرانی را برای نمایش بدهم.

سرپرست گروه ژیوار در پاسخ به اینکه چرا در کنسرت های اجرا شده تا کنون از لباس های سنتی کردی استفاده کرده اند مطرح کرد:به چند دلیل، اول اینکه ما کرد زبان هستیم و لباس های قومیت خود را دوست داریم و به سنتی بودن لباس های خود احترام می‌گذاریم.دوم به این دلیل که ما سنتی برنامه اجرا می کنیم و پوشیدن لباس های سنتی حاکی بر این امر است که ما خوانند ها نه تنها از موسیقی لذت میبریم بلکه از مدولباس هم به همان اندازه لذت میبریم.

انتهای پیام/62