به گزارش هنرآنلاین، رئیس شورای مشورتی سازمان بسیج هنرمندان کردستان گفت: هنرمندان استان کردستان همواره جزو فعال‌ترین‌های عرصه هنر در سطح کشور بوده و هستند.

قباد میمنت‌آبادی ادامه داد: در قالب تولیدات هنری می‌توان ضعف‌ها و مشکلات موجود در جامعه را برطرف کرد لذا هرچی هنرمندان فعالیت بیشتری داشته باشند به همان اندازه شاهد ترقی و پیشرفت بیشتری در جامعه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هنر جایگاه ارزشمندی در جامعه پیدا کرد و مراکز متعددی به منظور کشف استعدادهای هنری جوانان و نوجوانان در سطح کشور راه اندازی شد.

مسئول انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان کردستان نیز در این مراسم، پایه و اساس رسانه‌های مدرن را نیز قلم دانست و گفت: هنوز بخش مهمی از اطلاعات در رسانه‌های مختلف را نوشته تشکیل می‌دهد.

بهروزخیریه با بیان اینکه خمیرمایه برنامه‌سازی قلم است، عنوان کرد: ساخت فیلمی ارزشمند و پرمخاطب نیازمند داشتن فیلم نامه ای خوب دارد.

وی خاطرنشان کرد: در عصر کنونی رکن رکین در رسانه ها نوشتن و قلم است و بدون این عامل مهم نمی‌توان برنامه‌های مختلفی را تولید و پخش کرد.

وی با اشاره به اینکه آثاری قابل استناد است که مکتوب باشد، اظهارداشت: نوشته‌ها و اثارمکتوبی که از گذشته برجای مانده بیشتر قابل استناد هستند و این خود نشان از اهمیت و جایگاه والای قلم و نوشتن است.

مسئول انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان کردستان خواستار حمایت ازهنرمندان شد و بیان داشت: زمانی که مسئولان از تولیدات هنری سالم حمایت کنند زمینه ترویج مبانی و ارزش های اسلامی و انقلابی را فراهم کردند.

گفتنی است، در پایان این مراسم با دادن لوح های تقدیر و هدایایی از بهروز خیریه،منصوردولتی، ناصر رحیمیان، علی احسان فریدونی، حمیدرضا گوهری، مهدی صفیاری، کاوه خداکرمی، رامیار روحی، شیرین رمادی،مجید نصرتی و بابک قادری تجلیل شد.

انتهای پیام/38