به گزارش هنرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی در این نشست گفت: هنر نمایش از جایگاه ویژه ای برخوردار است و لازم است در جهت هرچه فعال تر شدن این هنر تلاش نماییم.

وی افزود: نشست بررسی مسائل امور نمایش در جهت برنامه ریزی برای مسائل امور نمایش در سطح استان می باشد و لازم است با بررسی همه جانبه مسائل، در این نشست تصمیم گیری شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: تئاتر در سطح شهرستان ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و لازم است به پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان ها توجه ویژه ای شود.

وی افزود: راه اندازی دفاتر انجمن هنرهای نمایشی در سطح شهرستان ها تاثیرگذار است و تاکنون در بسیاری از شهرستان ها این دفاتر تشکیل شده و تا پایان اردیبهشت در تمام شهرستان های استان این دفاتر راه اندازی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی ادامه داد: توجه به آموزش و برگزاری کارگاه های آموزشی در امور نمایش مهم است و نیازمند توجه است.

وی افزود: فعال نمودن کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه ی تئاتر و امور نمایش لازم است و توسعه کمی گروه های نمایش در سطح استان نیز می تواند تاثیرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته شاهد پیشرفت در عرصه ی هنرهای نمایشی در سراسر استان باشیم.

در این نشست همچنین احمد شاهین فر مسوول انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان با قدردانی از توجه و اهتمام ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پیرامون مسائل هنرهای نمایشی گفت: توجه به آموزش های مقدماتی، تکمیلی و تخصصی لازم است.

در این نشست کارشناسان اداره هنری و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان به ارائه نقطه نظرات و مسائل خود پیرامون امور نمایش پرداختند.

انتهای پیام/38