به گزارش هنرآنلاین، حسین نیازمند مطرح کرد: به منظور تبیین و اشاعه فرهنگ شعار سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره شعار سال را برگزار می‌کند.

وی به اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: اشاعه و فرهنگ‌سازی مفهوم شعار سال جدید( حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی) بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با شعار سال جدید، استفاده از ظرفیت‌های متنوع فرهنگی هنری برای بهره‌برداری در رسانه‌های کشور و همچنین شناسایی و ارج نهادن به پدیدآورندگانی که به موضوع نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اهتمام دارند، از جمله اهداف این جشنواره اعلام شده است.

نیازمند، محورهای جشنواره فرهنگی هنری شعار سال 92 را طراحی گرافیک، عکاسی و پیامک با موضوع شعار سال 92 عنوان کرد و افزود: متن پیامک باید به فارسی و بین 25 تا 180 کاراکتر باشد و متن‌های خارج از این محدوده و بیت‌ها و جملات تکراری که پیش از این منتشر شده یا در سایر جشنواره‌ها حائز رتبه شده‌اند در جشنواره شرکت داده نمی‌شوند.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: آثار دریافتی که حائز شرایط مندرج در فراخوان باشند پس از ارزیابی توسط هیئت داوران، انتخاب و از نفرات برگزیده در آیین پایانی جشنواره در اوایل اردیبهشت‌‌ماه سال‌جاری قدردانی می‌شوند.

وی یادآور شد: به 10 نفر از برگزیدگان هر رشته جوایز نفیسی اهدا و در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آنان قدردانی می‌شود.

نیازمند در پایان خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار طراحی و عکاسی خود را براساس شرایط مندرج در فراخوان تا پایان فروردین‌ماه 92 همراه با مشخصات کامل به نشانی ارائه شده در فراخوان و پیامک‌های خود را با توجه به شرایط ذکر شده به شماره 100038513 ارسال کنند.

برای دریافت فراخوان و آشنایی کامل با شرایط شرکت در این جشنواره به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به نشانی www.ershadqom.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/38