به گزارش خبرنگار تجسمی‌ هنرآنلاین، جمعه ۲۳ فروردین نمایشگاه گروهی عکس و ویدیو فرزانه قدیانلو، صدف یزدانی، مهسا بیگلو، ستاره سنجری، مهسا علافر، رویا نوری‌نژاد با عنوان ˝مان˝ در گالری راه ابریشم افتتاح می‌شود. رامیار منوچهرزاده درباره این نمایشگاه نوشته است:نمایشگاه "مان" در‌‌ همان مسیر "گروپاژ" گام بر می‌دارد که در بستر و شرایط دیگری شکل گرفته است. با‌‌ همان باور که معرف نگاه‌های نو به جریان عکاسی باشد. در حد توان پلی، واسطه‌ای یا امکانی برای معرفی نسل نو که تلقی جدیدی از این رسانه دارد. در بستر آکادمیک شکل گرفته و در صدد یافتن راه‌هایی برای درک زبان عکاسی است. گروپاژ عنوان نمایشگاه گروهی بود که در سال ۹۱ توسط رامیار منوچهرزاده در گالری راه ابریشم برگزار شد. نمایشگاه تا ۳ اردیبهشت شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و پنج‌شنبه‌ و جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.

گالری سیحون هم این هفته میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی است. جمعه 23 فروردین ماه اولین نمایشگاه در گالری برپا می‌شود. در این نمایشگاه 8 هنرمند از جمله آقایان عبدی، صبورمنش، دره باغی، نصرتی ، اردشیر ساسانی و... آثاراشان را به نمایش می‌گذارند. در این نمایشگاه بین 12 تا 15 اثر از این هنرمندان نمایش داده می‌شود که بیشتر فیگوراتیو و مدرن هستند. این نمایشگاه که به مدت یک هفته به روی دیوار می‌رود در روز افتتاحیه از ساعت 4 تا 8 بعد از ظهر و سایر روزها از ساعت 11 صبح تا 7 شب برگزار می‌شود.

اما گالری لاله هم این هفته میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی است. تارا آذرم، بهناز آگاهی، لاله اسلامی، مریم رحمانی، سحر سیدنژاد، مرضیه ملکی، رویا موحد، نگین محمودی، الهام فرهادی پور و مهسا مرسی هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند. این نمایشگاه پنجشنبه 22 فروردین ماه 1392 ساعت 16 تا 20 افتتاح می‌شود و تا 3 اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت 9 تا 19 ادامه دارد. گالری لاله در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله قرار دارد.

نمایشگاه آثار عمو سلیم در گالری هما به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه که 23 فروردین ماه از ساعت 16 تا 20 افتتاح می‌شود تا 3 اردیبهشت ماه ادامه دارد. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 تا 13 و 16 تا 20 می‌توانند در این گالری حضور پیدا کنند. گالری هما در تهران، خیابان کریمخان، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک 8، واحد یک قرار دارد.

اما اگر این هفته گذرتان به گالری شیرین افتاد بهتر است بدانید که در این گالری دو نمایشگاه نقاشی به روی دیوار می‌رود. در گالری شماره یک، نمایشگاه نقاشی خط ابراهیم الفت و در گالری 2، نمایشگاه نقاشی نسیم میرزایی به نمایش گذاشته می‌شود. این دو نمایشگاه از 23 فروردین تا 4 اردیبهشت در معرض تماشای عموم قرار دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند همه روزه از ساعت 11 تا 20 از این آثار دیدن کنند همچنین این گالری جمعه‌ها از ساعت 16 تا 20 به نمایش گذاشته می‌شود. گالری شیرین در ولنجک، خیابان هجدهم، پلاک 9 قرار دارد.

گالری بوم که در فضایی شاخص و استاندارد اوایل اسفند ماه سال گذشته با نمایش مجموعه‌ای از عکس‌های دیده نشده «سفید برفی» عباس کیارستمی‌آغاز به کار کرده، بعد از تعطیلات نوروزی فعالیت خود را از سر گرفته و تا پایان فروردین ماه جاری میزبان عکس‌ها و ویدئو آرت این هنرمند بین المللی خواهد بود. گالری بوم در خیابان ولیعصر، بالا‌تر از نیایش، ارمغان غربی، پلاک ۱۱ واقع است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه تا تاریخ ۳۱ فروردین ۹۲ از ساعت ۴ تا ۸ بعد از ظهر از آثار عباس کیارستمی‌دیدن نمایند.

انتهای پیام/31/34