به گزارش هنرآنلاین، آیت الله هادی باریک بین به مناسبت سالروز شهادت سید اهل قلم سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از اعضاء سازمان بسیج هنرمندان استان اظهار داشت:انسان اگر هنری داشته باشد باید در مسیر تقوا و اخلاقیات به کار گیرد و بتواند در مسیر سعادت و تکامل هنری گام بردارد و ملک و ملکوت را در هم آمیخته و در خدمت مردم قرار گیرد.

وی افزود: شما هنرمندان باید در زمینه مسائل قرآنی و معارف اسلامی تلاش بیشتری کنید و با الهام از آموزه های دینی آثار فاخری خلق کنید.

آیت الله باریک بین خاطرنشان کرد: پایه و اساس همه هنرها باید قرآن باشد و برای داشتن هنری منطیق با دین و آشنا شدن با پیامبر و ائمه اطهار(ع) آشنایی با قرآن ضروری است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان با تجلیل از نقش رهبری امام خمینی(ره) به عنوان عالمی وارسته گفت: امروز کشورمان با الهام از امام راحل و تبیعت از رهبری با تلاشی توام با بصیرت توانسته به موفقیت های ارزشمندی دست یابد که شکرگزاری بر این موفقیتها وظیفه ای همگانی است.

آیت الله باریک بین یادآورشد: در صورت فراهم شدن بستر فعالیتهای سازنده و قرآنی در جامعه می توان امیدوار بود دستاوردهای خوبی نصیب کشور شود.

در ابتدای این نشست محمد میری مقدم، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان از فعالیت های صورت گرفته ارائه کرد.

انتهای پیام/38