مهران احمدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با هنرآنلاین در باره وضعیت نمایش فیلم "از تهران تا بهشت" به کارگردانی ابوالفضل صفاری گفت: با توجه به صحبتهایی که کارگردان فیلم برای گرفتن پروانه نمایش و اکران فیلم با شورای صدور پروانه نمایش داشته است و این شورا اصلاحاتی برای فیلم در نظر گرفته و به نظر کارگردان انجام این تغییرات و اصلاحات به کلیت فیلم لطمه می زند. در شرایط فعلی نمایش و اکران فیلم میسر نیست.

بازیگر " اسب حیوان نجیبی است" در باره نقشی که در این فیلم بازی می کند افزود: در این فیلم نقش آدمی مرموز و چند وجهی را بازی می کنم و آنقدر این شخصیت ویژگی های درونی و مخفی دارد که کسی تا به انتهای فیلم متوجه نمی شود این آدم چه کاره است. به نظر این آدم تمام کارهایی که انجام می دهد در جهت انجام وظیفه است و در کارنامه کاریم نقشی متفاوت محسوب می شود. حضور بازیگرانی مثل مهناز افشار و علیرضا خمسه که بازیگران حرفه ای و کاربلدی هستند، باعث شد بازی های فیلم یکدست و هماهنگ باشد و فیلم در صورت اکران می توانست با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند.

دومین ساخته صفاری یک فیلم اجتماعی شهری با هدف طرح برخی از مسائل زندگی در کلان شهر ها است.

مهناز افشار، جعفر والی، علیرضا خمسه، مهران احمدی، فرزین صابونی، شبنم فرشاد جو، مسعود مهرگان، مهدی عباسی، سروش طاهری، اشکان صفاری، علی باقری، نازنین‌پور حدادی درفیلم " از تهران تا بهشت" بازی می کنند.