رضا رضامندی در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرد: از روز شنبه 17 فروردین بیماری سعدی افشار عود کرده و او را به بیمارستان سینا رساندم، متاسفانه ریه‌های سعدی افشار عفونت کرده و شرایط وخیمی را دارد.

رضامندی ادامه داد: البته شروع جدی بیماری سعدی افشار در سال جدید از 2 فروردین بود که از آن روز به مدت 6 روز در بخش ICU بستری شد و بعد از آن دوباره از شنبه به بیمارستان سینا منتقل شد و تحت مراقبت ویژه است.

وی با بیان اینکه سعدی افشار امانت فرهنگی مردم در دست من است بیان کرد: در مراقبت از استاد سیاه بازی تنها هستم و نیاز به حمایت مسئولان دارم.

به گزارش هنرآنلاین، این سیاه باز قدیمی پیش از این به دلیل شکستگی در ناحیه لگن در بیمارستان آسیا بستری بود. همچنین مدیر کل هنرهای نمایشی به همراه پیمان شریعتی و ابراهیم گلهدارزاده، اول مهرماه سال گذشته به ملاقات سعدی افشار رفتند که چند روزی است در بیمارستان سینا بستری بود. در این دیدار رضا رضامندی، یکی از اعضای گروه سعدی افشار، که از او در بیمارستان سینا پرستاری میکند، در مورد وضعیت سعدی افشار گفت: آقای افشار دچار کمردرد شدید شده اند و چند روزی است که در بیمارستان هستند.

انتهای پیام/54/53