به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه فصل ششم که آخر فصل سریال جنایی "Breaking Bad" نیز است و برایان کرنستون، بازیگر نقش اول این سریال یک نسخه آن را در اختیار داشت، چند روز قبل از داخل اتومبیل این بازیگر که جلوی محل کارش در شهر سن برنالیلو پارک شده بود، به سرقت رفت.

بنابر این گزارش، پس از اینکه یکی از کارمندان کرنستون به طور اتفاقی در یک رستوران محلی حرف‌های فرد ناشناسی را که در حال دادن اطلاعاتی درباره آخرین قسمت فیلمنامه به چند تن از دوستانش بوده می‌شنود، با پلیس تماس می‌گیرد و بدین ترتیب پلیس موفق می‌شود این سارق را دیتگیر کند.

به نوشته نیویورک دیلی، به گفته پلیس متن کامل فیلمنامه هنوز پیدا نشده و تحقیقات و بازپرسی از متهم در این‌باره ادامه دارد.

فیلمنامه سریال تلویزیونی "Breaking Bad" با کارگردانی وینس گیلگان، را برایان کرنستون به همراه آنا گان و آرون پائول به صورت مشترک نوشتند و داستان آن درباره یک معلم و نابغه شیمی دبیرستان است که پس از کشف یک فرمول شیمیایی برای تولید ماده مخدر کریستال با کیفیت بالا، شروع به تولید مخفیانه این ماده در آزمایشگاه شخصی‌اش می‌کند و...

برایان کرنستون، آنا گان، آرون پائول، دیننوریس، بتسی برندت، آ.جی میت، باب اودن کریک، جاناتان بنکز، استیون میشل کوزادا و جیانکارلو اسپوسیتو بازیگران اصلی این سریال جنایی هستند.

گفتنی است، پخش آخرین فصل سریال "Breaking Bad" از روز 14ماه جولای 2013 (23 تیرماه) آغاز می‌شود.

انتهای پیام/