به گزارش هنرآنلاین، محمد اسماعیل اعتمادی ظهر امروز در ارتباط با برنامه‌های میراث فرهنگی نیشابور در ایام نوروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در رباط شاه عباسی و سایت خدمت رسانی در میدان بسیج از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در ایام نوروز است.

وی افزود: بهره‌برداری نمایشگاه کتاب در باغرود و همچنین نمایشگاه عکس در شادی و یافته‌های باستان شناسی و نمایشگاه عکس فعالیت‌های مرمتی در مجموعه قدمگاه از دیگر برنامه‌های میراث فرهنگی نیشابور است.

مسئول میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیشابور گفت:چادر راهنمای مسافران در مسجد بین راهی اهل بیت و تولید و توزیع 10 هزار جلد نقشه توریستی از دیگر برنامه‌های نوروزی در نیشابور است.

وی تصریح کرد: همزمان با آغاز سال نو نمایشگاه بزرگ صنایع دستی هنرمندان نیشابور در محل کاروانسرای شاه عباسی نیشابور برگزار شد که در این نمایشگاه 22 غرفه در رشته‌های مختلف از قبیل فیروزه تراشی سفالگری منبت کاری برگزار شد.

اعتمادی افزود: همچنین غذاها و خوراکی‌های محلی نیشابور نیز با استقبال خوب گردشگران رو به رو شده است.اجرای موسیقی و رقص اسب چوبی توسط هنرمندان نیشابوری در ایام نوروز در محل آرامگاه عطار برگزار شد.

انتهای پیام/