به گزارش هنرآنلاین، این جشنواره که از هم‌زمان با جشنواره ملی صدای بهار از 25 اسفند ماه در سرای تاریخی سعدالسلطنه برپا شد با استقبال گسترده گردشگران روبرو بوده و به دلیل استقبال گسترده از آن زمان بازدید تا پایان روز چهارشنبه هفتم فروردین تمدید شد.

اسدالله بیرانوند مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: با تلاش شبانه‌روزی مجموعه‌ای از همکاران در میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری توانستیم این نمایشگاه و جشنواره را باموفقیت برگزار کنیم که مورد استقبال مردم و مسافران نوروزی قرار گرفت.

بیرانوند افزود: با تجربه سال گذشته طرح برگزاری فعالیت‌های فرهنگی در مراکز تاریخی توانست با موفقیت همراه شود و حضور قابل توجه شهروندان، گردشگران نشان داد این طرح می‌تواند همچنان تداوم داشته و با معرفی و احیای صنایع دستی، فراهم کردن فضایی شاد و با نشاط، قزوین را به مقصدی برای گردشگری تبدیل کرد.

در پایان نیز از فعالیت خادمان برگزار کننده این برنامه فرهنگی، هنرمندان استان قزوین در عرصه نشان ملی و مهر اصالت با اهدای لوح سپاس ویژه نمایشگاه تقدیر به عمل آمد و از نخستین کتاب صنایع دستی این استان رونمایی شد.

انتهای پیام/