به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه اکشن، علمی تخیلی و سه‌بعدی "حاشیه اقیانوس"(Pacific Rim) را تراویس بیچام بر اساس طرح اولیه دل‌تورو نوشته و کمپانی لجندری پیکچرز تهیه و تولید آن را برعهده دارد.

گیلرمو دل‌تورو که بخاطر نگارش فیلمنامه‌ها و کارگردانی فیلم‌های مطرحی در ژانر علمی تخیلی همچون "پسر جهنمی 1و2"، "هزار توی پن"، "ظهور نگهبان"، "کونگ‌فو پاندا"، هابیت" (قسمت اول) و... به عنوان یکی از بزرگان این ژانر در سینمای جهان شناخته می‌شود، پس از کناره‌گیری از کارگردانی فیلم "هابیت: یک سفر غیرمنتظره" و سپردن سکان ساخت آن فیلم به پیتر جکسون، تصمیم به ساخت "حاشیه اقانوس" گرفت.

داستان حاشیه اقیانوس آرام، با نگاهی پست مدرن به مسئله آخرالزمان، درباره حمله بیگانگان غول‌پیکر و فرازمینی به کره خاکی و در خطر افتادن نسل بشر است از سوی آن موجودات است. همین مسئله باعث می‌شود تا انسان‌ها که هیچ شناختی از توانایی‌های آن موجودات ندارند برای دفاع از خود به سراغ ربات‌های بزرگی بروند که برای چنین روزی توسط پیشینیان ساخته شده است.

به نوشته هالیوودنیوز، چارلی هونام، رون پرل من، ادریس ایبا، چارلی دی، کلیفتون کالینز، بورن گورمن، رابرت میلت، رینکو کی‌کوی، سانیل نارکر، دیئگو کارتنهوف، مکس مارتینی، برد ویلیام هنک و لری جو کمپل بازیگران فیلم اکشن و ماجراجویانه "حاشیه اقیانوس آرام" هستند.

فیلم‌های "کتاب زندگی" (2014)، "آلما" (2015) و "کونگ‌فو پاندا 3" (2016)، پروژه‌های بعدی این فیلمساز پرکار پس از "حاشیه اقیانوس" هستند که هر سه پروژه وارد مرحله پیش تولید شدند.

انتهای پیام/