به گزارش هنرآنلاین، سید ناصر امامی میبدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان گفت: در این سامانه هنرمندان استان از طریق شماره 10003516231400 ازمهمترین اخبار فرهنگی هنری استان و کشورمطلع می شوند.

وی اظهارداشت: سامانه هوشمند پیام کوتاه هنرمندان، توسط واحد فناوری اطلاعات حوزه هنری استان یزد برنامه ریزی شده و از نیمه اسفندماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی هدف از راه اندازی این سامانه را ارتباط و تعامل دوسویه هنرمندان وحوزه هنری ، خدمت رسانی بهتر وبه موقع به مخاطبان ، سهولت در تقسیم بندی هنرمندان رشته های مختلف هنری و تسریع در اطلاع رسانی تخصصی به آن ها عنوان کرد.

سرپرست حوزه هنری یزد افزود: هنرمندانی که تمایل به عضویت در این سامانه را دارند ، بر اساس رشته هنری خود می توانند هر کدام ازکلمات ' خبر، نگارخانه، آموزش، فناوری، پایداری، انیمیشن، گرافیک، کاریکاتور، نگارگری، نقاشی، خوشنویسی، عکس، داستان، شعر، موسیقی، تئاتر ، تجسمی، سینما و غیره' را از طریق پیامک به شماره 10003516231400 ارسال کنند تا به طور هوشمند پیام عضویت خود را دریافت کرده و از مهمترین اخبار و رویداد های فرهنگی هنری کشور و استان یزد در رشته های مرتبط بهره مند شوند ودرصورت عدم تمایل ادامه عضویت می توانند کلمه ' انصراف ' را ارسال کنند.

امامی با بیان این که تکمیل بانک اطلاعات هنرمندان و استفاده از ظرفیت های آنان در جهت ارتقای فرهنگ و هنر استان یکی از فواید اجرای طرح سامانه هوشمند است ادامه داد: این سامانه اخبار مرتبط با رشته های مختلف هنری و همچنین سایر رویداد های مهم و فوری را از طریق پیامک برای مخاطبان ارسال می کند.

وی با اشاره به این که ' ماه یزد' پل ارتباطی بین حوزه هنری و هنرمندان استان است گفت: علاوه بر هنرمندان سایرعلاقه مندان به رشته های هنری نیز می توانند کلمات مذکور را به شماره یادشده ارسال کنند.

وی اظهار داشت: ارسال اخبار و برنامه های حوزه هنری، برگزاری نظر سنجی، مسابقه و امکان دریافت نظرات و دیدگاه های هنری مخاطبان از دیگر امکانات سامانه هوشمند ' ماه یزد ' است.

امامی یاد آور شد: خدمات رسانی سامانه ' ماه یزد' به صورت رایگان انجام می شود و هیچ گونه هزینه ای برای دریافت کننده پیام نخواهد داشت.

انتهای پیام/