به گزارش هنرآنلاین، سید ناصر امامی میبدی با حضور در منزل سید ضیاء مدیر طاهری با این پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون دیدار کرد.

وی مدیرطاهری را از جمله هنرمندان خوب و تأثیر گذارعرصه نمایش استان دانست و گفت: باید بیش از پیش ازتجربه و دانش امثال وی استفاده کنیم.

سرپرست حوزه هنری یزد افزود: تلاش می کنیم با بهره گیری از دانش، تجربه و پیشنهادهای سازنده پیشکسوتان و جوانان، گام مؤثری در زمینه رشد و پیشرفت تئاتر استان برداریم.

سید ضیاء مدیرطاهری هم که مدتی است به علت بیماری کمتر به فعالیت های هنری می پردازد، با بیان این که مدت ها است کسی به من سرنزده ، از این دیداربی نهایت ابراز خرسندی کرد.

این پیشکسوت تئاتر، سرکشی به هنرمندان قدیمی را موجب ارتقای روحیه و دلگرمی آنان دانست و از توجه سرپرست حوزه هنری نسبت به هنرمندان پیشکسوت قدردانی کرد.

وی از کارهای نمایشی آقای امامی میبدی به عنوان آثارخوب ومخاطب پسند یاد کرد و به بیان برخی از خاطرات دوران بازیگری خود پرداخت.

این هنرمند که بازنشسته آموزش و پرورش است هم اکنون در حال گردآوری واژه های یزدی است.

سید ضیاء مدیرطاهری متولد 1329 یزد، از سال 1341 فعالیت در زمینه تئاتررا آغاز کرد و تاکنون دربیش از یکصد نمایش بازی کرده است. وی همچنین حدود ده اثر نمایشی را کارگردانی کرده و نویسندگی چند اثر را برعهده داشته است.

بازی درنمایشهای متعدد، فیلم های سینمایی عقاب صحرا ، روز واقعه، ذبیح، خمره و... وسریال های همچون همدوماد و بوی ریحون در کارنامه هنری این هنرمند دیده می شود.

انتهای پیام/