به گزارش هنرآنلاین، سید احمد معصومی اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره خلخال در آیینه رسانه‌ها 30 اسفند ماه 91 بوده و تمدید نخواهد شد.

وی از رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و جراید و مطبوعات سراسری و محلی خواست تا اصل آثار و تایید شده آن را تا پایان اسفند ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در شهرستان خلخال، بلوار 17 شهریور، اداره فرهنگ و ارشاد خلخال تحویل دهند.

معصومی بیان داشت: آثار در چهار محور مقاله، گزارش، خبر، عکس یا تصویر در این جشنواره با نظر داورانی متشکل از اساتید رشته‌های مربوطه در روز جشنواره انتخاب شده و به عنوان آثار برتر در هر رشته معرفی خواهند شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال افزود: این جشنواره با هدف ارائه تصویری درست و واقعی از رسانه‌ها به عنوان پل ارتباط مردم با مسئولان و معرفی استعداد‌ها و توانمندی این شهرستان در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، با مشارکت فرمانداری خلخال، خانه مطبوعات استان اردبیل و اداره فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود.

این مسئول بیان داشت: زمان و مکان برگزاری جشنواره از سوی دبیرخانه این جشنواره از طریق شبکه استانی سبلان و خبرگزاری‌ها و جراید به اطلاع عموم علاقمندان خواهد رسید.

معصومی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هم‌اکنون آثار شرکت‌کنندگانی از رسانه ملی «صدا و سیما»، خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر مطبوعات به این دبیرخانه ارسال شده است.

وی گفت: امسال شهرستان خلخال به همت مسئولان شهرستان میزبان برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بود که توانست آثار مثبت خود در زمینه‌های اقتصادی و پویایی این شهرستان را برجای بگذارد.

جشنواره خلخال در آیینه رسانه‌ها اولین جشنواره فرهنگی است که به همت مسئولان شهرستان خلخال در راستای معرفی خلخال در قالب رسانه‌های صوتی، تصویری، مطبوعات و خبرگزاری‌ها و فضای مجازی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است که انتظار می‌رود این جشنواره‌ نقش موثر خود در معرفی شهرستان خلخال را داشته باشد.

انتهای پیام/