به گزارش هنرآنلاین، هشتیمن نمایشگاه سراسری صنایع دستی و سوغات همزمان با برگزاری جشنواره ملی صدای بهار، در سرای سعدالسلطنه قزوین گشایش یافت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در این مراسم، اضافه کرد: امیدواریم برگزاری جشنواره استقبال از بهار بتواند برای هم استان‌ها و میهمانانی که به استان قزوین وارد می‌شوند اوقات شادی را فراهم آورد.

اسدالله بیرانوند ادامه داد: این نمایشگاه که از صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران و به ویژه قزوین برپا شده، تلاش شده تا هنر و ذوق ایرانی در این بنای زیبای تاریخی در معرض دید عموم به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: در این نمایشگاه 90 غرفه مختص صنایع دستی، هنرهای سنتی و سوغات استان‌های مختلف کشور دایر است و 140 هنرمند و صنعتگر از 10 استان کشور شامل گلستان، لرستان، همدان، سمنان، اصفهان، آذربایجان غربی، قزوین، قم، گیلان و خوزستان در این نمایشگاه شرکت کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، اضافه کرد: این نمایشگاه تا پنجم فروردین ماه 92 آماده در ساعات 13:30 تا 9:30 و 22 تا 16:30 آماده بازدید علاقمندان است.

وی یادآور شد: امیدواریم بازدیدکنندگان از این نمایشگاه و میهمانانی که به قزوین سفر می‌کنند، با خاطره خوش این استان را ترک کنند.

انتهای پیام/