بهنام بهزادی کارگردان فیلم سینمایی "قاعده تصادف" در گفت وگو با هنرآنلاین در باره شرایط اکران این فیلم در عید نوروز گفت: به دلیل تغییراتی که در سینمای سر گروه فیلم انجام شد و سینما سرگروه از استقلال به عصر جدید تغییر پیدا کرد، اکران فیلم از 27 اسفندماه با چند روز تاخیر نسبت به سایر فیلم های نوروزی آغاز می شود.

این کارگردان درباره تعداد سینماهایی که برای اکران فیلم در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: فعلا با هشت سینما توسط پخش کننده فیلم موسسه هدایت فیلم قرار داد بسته شده است و دلیل تاخیر برای در اختیار گرفتن و قرارداد با سالن های نمایش انجام چند تغییر در دیالوگ های فیلم بود و برای اکران فیلم در شهرستانها پخش کننده مشغول انجام مذاکرات است.

بهزادی درباره این سوال که آیا اکران فیلم در کنار فیلم "رسوایی" ممکن است به فروش فیلم لطمه بزند گفت: اکران فیلم در عید نوروز تصمیمی مناسب و درستی است و خیلی از مردم در تعطیلات نوروزی به سینما می روند و فیلم " قاعده تصادف " می تواند مخاطب خاص خودش را داشته باشد . هر کدام از فیلم های اکران نوروزی در ژانر خاص و متفاوتی هستند و بنابراین بر فروش یکدیگر تاثیری ندارند.

بازیگران این فیلم عبارتند از: اشکان خطیبی، مهرداد صدیقیان، بهاران بنی احمدی، محمدرضا غفاری، الهه حصاری، مارتین شمعون پور، ندا جبرائیلی، روشنک گرامی، سروش مالمیر و با حضور: امیر جعفری، سروش صحت، امید روحانی

در خلاصه داستان فیلم آمده:این فیلم به روابط بین جوانان با همدیگر و والدینشان می پردازد.

دیگر عوامل تولیدکننده فیلم عبارتند از: تهیه کننده: بهنام بهزادی، نویسنده و تدوینگر: بهنام بهزادی، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، صدابردار: یدالله نجفی، رشید دانش، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فاطمه زیوری، منشی صحنه: سیمین آزادی، طراح گریم: سودابه خسروی.