به گزارش هنرآنلاین، جباری فرد ادامه داد: خیلی دلم می خواهد این مجسمه در محل پر تردد بانوان مانند یک دبیرستان دخترانه، بوستان خانواده و یا ... نصب شود. زنان با دیدن آن به راه های حضور خوب و موثر در جامعه بیندیشند.

جباری فرد همچنین با اظهار خرسندی از برگزاری این سمپوزیوم در جزیره خاطر نشان کرد: برگزاری این گردهمایی مجسمه سازان در قشم حتی استان هرمزگان بی بدیل است.

جباری فرد که حدود 10 سال را در بندرعباس زندگی کرده گفت: نسبت به هرمزگان و جزیره قشم احساس تعلق خاطر دارم.

جباری فرد به ظرفیت های منحصر به فرد جزیره قشم در تجارت و صنعت و گردشگری هم اشاره کرد و افزود: برگزاری این سمپوزیوم و آمد و شدهایی از این دست جدای از خدمت فرهنگی و هنری راهی موثر در جذب و جلب سرمایه و توریسم نیز هست.

جباری فرد اقدام مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم را علیرغم فراهم نبودن همه امکانات، قابل ستایش برشمرد و تصریح کرد هر اتفاق تازه مشکلات و کاستی هایی در پی دارد اما نترسیدن از مشکلات و خود را به سختی زدن لازمه پیشرفت و حرکت رو به جلو است.

به نظر جباری فرد استاد و عضو انجمن مجسمه سازان کشور مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با فراهم آوردن وقوع اتفاقات تازه فرهنگی هنری جزیره قشم را در حد یک مجموعه مستقل برابر با مرکز استان بالا آورده است.

انتهای پیام/