به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی "وقتی باران می بارد " به کارگردانی بیژن شکرریز که یک ملودرام اجتماعی با محوریت کودک است توروز 1392 از شبکه چهارم تلویزیون پخش می شود

فیلمبرداری فیلم تلویزیونی «وقتی باران می بارد» به کارگردانی «بیژن شکرریز»و تهیه کنندگی «علیرضا حسینی» در روستای آهودشت از توابع استان مازندران انجام شده است.

مضمون این فیلم در باره کودکان معلول شکل است و با روایت زندگی پسر بچه ای ناشنوا به بیننده یادآوری می کند که معلولان می توانند پا به پای دیگر شهروندان در امور اجتماعی مشارکت کنند اما باید به نیازهای آن ها بیش از پیش توجه شود.

فیلمنامه این سریال را فرزانه کاظمی نوشته و بازنویسی آن را مریم کاظمی بر عهده داشته است.

این فیلم داستان مجید پسربچه ۹ ساله ناشنوایی است که در روستایی در نزدیکی شهر ساری زندگی می کند. او با کسی در ارتباط نیست و جز دوستش سنگ صبوری ندارد. دوستی که به همراه خانواده از روستا مهاجرت می کند و همین مساله سبب افسردگی مجید می شود و این شروع ماجراست.

از عوامل پشت دوربین این مجموعه می توان به فرهاد مافی مدیر تصویربرداری، مهدی صالح کرمانی مدیر صدا برداری، شیرین خشایی مدیر تولید، آزاده قوام طراح صحنه و فاطمه سنجری طراح گریم اشاره کرد.

در این تله فیلم مریم کاظمی، طوفان مهردادیان، مینا نوروزی و هنرمند کودک امیر میرزا ابراهیم مجتهد به ایفای نقش می پردازند.