به گزارش هنرآنلاین، رئیس اداره ارشاد میناب در این جلسه با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در جهت ایجاد فضایی شاد و مفرح و خدمات‌رسانی بهینه در همه زمینه‌ها برای مردم تلاش می‌کند، افزود: هنرمندان در جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و رفتار و منش آنها باید به گونه‌ای باشد که مردم به عنوان یک چهره هنری از آنها الگوپذیری مثبتی داشته باشند.

وی با بیان اینکه هنرمندان گروه‌های موسیقی با همکاری نهادهای فرهنگی می‌توانند با استفاده از هنر تأثیرگزار موسیقی، فضایی شاد را برای همه مردم ایجاد کنند، اضافه کرد: البته نکته حائز اهمیت این است که گروه‌های موسیقی باید با تولید آثار فاخر ایرانی و اسلامی با فراهم کردن فضایی شاد برای مردم از آلوده شدن به گناه و حواشی پرهیز کنند تا اجر معنوی آنان نزد پروردگار ضایع نشود.

اوژند ادامه داد: هنرمندان رشته موسیقی با تعامل بیشتر با دستگاه‌های نظارتی و حمایتی و ارائه راهکارهای مناسب می‌توانند جهت تقویت هنر موسیقی اصیل ایرانی-اسلامی، بومی و محلی و انتقال آن به دیگران مؤثر باشند.

اضافه می‌شود، در ادامه این جلسه سایر أعضاء در مورد نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد هنر موسیقی، مسائل و مشکلات پیش رو، به بحث و گفتگو پرداختند.

انتهای پیام/