به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین روز گذشته نمایشگاه گروهی لایه‌های درون با حضور هنرمندانی چون حمید کشمیرشکن، عنایت‌الله نظری نوری، طاهره صمدی طاری و ...در گالری پردیس ملت افتتاح شد

این نمایشگاه در برگیرنده 50 اثر از 19 هنرمند جوان کشور است و آثار جوانان خلاق زیر 25 سال عرصه هنرهای تجسمی کشور را به نمایش گذاشته است.

این نمایشگاه از گردآوری آثار هنرمندان جوانی تشکیل شده که تجربه‌هایشان را با التفات به تحولاتی که در جهان معاصر هنر در جریان است، پشت سرمی گذارند. نگاه معاصر این هنرمندان جوانان به هنر روز جهان، جسارت در ارایه نگاه‌های تازه، فرم‌های تصویری و جذاب بصری و به چالش کشیدن آموزه‌های هنر مدرنیستی از شاخصه‌های بارز آثار این هنرمندان جوان است.

همچنین رویکرد به آثار فیگوراتیو، لحن انتقادی به موضوع هویت، توجه به انتزاع پست‌مدرنیستی و نگاه به هنر زنانه از دیگر ویژگی‌های آثار نمایشگاه گروهی «لایه‌های درون» است. این آثار در کنار هم نگاه هنرمندان جوان کشور به هنر روز دنیا را به رخ می‌کشد که با لحنی ایرانی، نگاه جهانی به هنر را به مخاطبان عرضه می‌کنند.

در این نمایشگاه که 25 اسفندماه افتتاح و در ایام نوروز نیز ادامه دارد، آثار سارا ابری، مسعود امام قلی، مصطفی چوب‌تراش، شیما خشخاشی، سبا سلیمانی، سارا سهیلی‌فر، نسترن سیف‌الله‌زاده، سارا شکیب، عرفانه صمصام شریعت، پردیس شفیعیون، تهمینه طاهباز، سینا قاسمی شیلر، مجتبی قاسمی شیلر، پگاه کشمیرشکن، فرشته محسنی ، پونه مختارپور ، فرهاد مفوز، مینا ملاح‌نژاد و مانلی منوچهری بر روی دیوار رفت.

نمایشگاه گروهی «لایه‌های درون» تا پایان فروردین 1392 همه روزه از ساعت 11 تا 21 در گالری پردیس ملت واقع در خیابان ولیعصر ابتدای نیایش پردیس سینما گالری ملت میزبان علاقمندان و دوست‌داران هنر است.