به گزارش هنرآنلاین، محمد مظفری در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار کرد: دو نمایش خیابانی جاشو و نقالی بیژن و منیژه کاری از گروه هنری تئاتر ایلیا همزمان با جشن فرهنگ گناوه در بوستان هنرمندان با استقبال بی نظیر شهروندان گناوه‌ای مواجه شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: یکی نمایش میدانی آئینی به نام جاشو به نویسندگی و کارگردانی محمد مظفری و بازیگری صادق نیکپرست، رضا رحمانی، اکبر بنی تمیمی، نعمت الله مقدس زاده، علی معرف، علی سیفی، احسان واعظ و محمد سراجی بود که موسیقی این اثر نمایشی هم توسط حسین رئیسی و ایمان کشت ورز تنظیم و اجرا شد.

وی با معرفی دیگر نمایش خیابانی اجرا شده در این روز در گناوه ادامه داد: دیگر نمایش اجرا شده امروز، نمایش خیابانی نقالی بیژن و منیژه با بازیگری اسماعیل احمدی و فرانک بلور زاده و نویسندگی و کارگردانی محمد مظفری بود که مورد توجه بسیار علاقمندان به این گونه نمایشی در بندر گناوه واقع شد.

مظفری با اشاره به ماهیت این نمایش بیان کرد: دراین نمایش یکی از داستان های شاهنامه را موازی با داستان زندگی مردمان امروزی روایت کرده ایم.

وی خاطر نشان کرد: در حالی که ما در قالب اجرای نمایش هم می توانیم بسیاری از آثار ماندگار ملی و شاهکارهای ادبی کشور را به نسل جوان منتقل کنیم.

رئیس انجمن نمایشی استان بوشهر در پایان گفت: نمایش نقالی بیژن و منیژه قبل از این در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر اجرا شده بود و دوست دارم که این کار خیابانی در تمام نقاط استان به اجرا درآید.

انتهای پیام/