علی اصغر امیرنیا؛ مشاور عالی معاون هنری وزیر ارشاد و سرپرست حوزه تجسمی‌ معاونت هنری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تجسمی‌ هنرآنلاین گفت: همه بخش‌های معاونت از جمله موسیقی، تئاتر و تجسمی‌ در تهران و شهرستان‌ها فعال هستند و برنامه‌های خاصی که برای این روزها در نظر گرفته شده است را دنبال می‌کنند.

او که با سمت مشاور عالی معاون هنری وزیر ارشاد مسئولیت مدیریت این بخش‌ها در ایام نوروزی را برعهده دارد اظهار کرد: طبق قانون کلیه بخش‌های فرابخشی بر عهده مشاور عالی است. از این رو مسئولیت این بخش هم در ایام نوروزی به من محول شده است.

امیرنیا در ادامه افزود: برنامه‌های بخش موسیقی در هفت نقطه شهر از جمله تالار وحدت از 30 اسفندماه تا سوم فروردین برگزار می‌شود. همچنین در بخش تئاتر هم از 30 اسفند تا 13 فروردین در تهران برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که به زودی این برنامه‌ها با جزئیاتش اعلام می‌شود. بخش تجسمی‌ هم از 30 اسفند تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. همچنین موزه هنرهای معاصر هم در ایام نوروزی همه روزه به روی علاقه‌مندان باز است.

سرپرست حوزه تجسمی‌ با اشاره به اینکه اداره‌های کل در استان‌ها هم در تعطیلات نوروزی به فعالیت خود ادامه می‌دهند اظهار کرد: تمام اداره‌های کل در ایام نوروزی فعال هستند. از طرفی با توجه به اینکه از 4 فروردین ماه ایام فاطمیه را در پیش داریم تئاتر راهیان نور در 5 استان برگزار می‌شود. در این زمینه نمایشگاه‌هایی هم در استان‌های مختلف کشور برپا می‌شود.

به گفته امیرنیا اطلاعات کامل برنامه‌های نوروزی به زودی در نشست خبری اعلام می‌شود.

انتهای پیام/31/34