به گزارش هنرآنلاین، گروه تئاتر مردم به سر پرستی استاد علی نصیریان قرار است از17فروردین سال 92، نمایش کمدی "قرارداد با مرگ" را به کارگردانی داریوش مودبیان در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهد برد.

نمایش کمدی "قرارداد با مرگ" نوشته اسلاومیر مروژک است که داریوش مودبیان آنرا ترجمه کرده و قرار است در مقام کارگردان و بازیگر به صحنه تئاتر بیاورد.

این خبر می افزاید:داریوش مودبیان و کورش سلیمانی بازیگران این نمایش90 دقیقه ای بوده و رحیمه صباحی،طراح صحنه و لباس، امیر خدامی عکاس، سهیلا غفاری راد روابط عمومی، سهیلا غفاری راد عوامل اجرایی نمایش قرارداد با مرگ هستند.

طبق گفته داریوش مودبیان کارگردان این اثر داستان نمایش "قرارداد با مرگ" با حضور نویسنده ای پیر _ آمریکایی شروع می شود،_ که دیگر محبوبیت خود را از دست داده است او پانزده سالی است که در یک هتل قدیمی و کهنه در کشور سوئیس زندگی میکند و همچنان در انتظار است که هالیوود آن را به همکاری فرا بخواند تا دوباره شهرت و محبوبیت و مخصوصا پول به دست آورد. مهلت قرارداد او با هتل سر آمده و تنها پولی که برای او باقس مانده مخارج یک هفته اقامت در همین هتل است.برای اینکه بتواند از پرداخت نهایی بگریزد و در ضمن آبرو و شرافت خود را حفظ کند حاضر است هتل و به همراه آن خود را از میان بردارد و محو و نابود گرداند .در این میان با جوانی تیز هوش و جاه طلب که متخصص در همه امور می نماید و تازه به شغل نگهبانی شب در هتل مشغول شده آشنا می شود. نویسنده با جوان قراردادی منعقد می کند مبنی بر : از میان بردن او پیش از سر آمدن قرار دادش با هتل ! پس از عقد قرار داد به یکباره ترس از مرگ و میل به زندگی به سراغ نویسنده می آید. قرارداد قابل فسخ نیست و جوان خود را موظف به انجام تعهدش در قبال قرار داد می داند اینجا بازی خنده آور اما رعب آور موش و گربه جنگ و گریز کودکانه و...میان این دو آغاز می شود.

نمایش قرار با مرگ از هفدهم فروردین تا بیست و دوم اردیبهشت1392 به مدت زمان 90 دقیقه از ساعت 20:30 در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود.

انتهای پیام/54/53