سرویس تئاتر هنرآنلاین، طرح "تئاتر در خانه" فرصتی برای دیده و شناخته شدن هنرمندان است ، ضبط آثار تئاتری دسترسی بیشتر و بهتری به منابع تئاتر را فراهم می‌کند. با ارائه این طرح و استمرار آن، حرکت فرهنگی اساسی در کشور رقم خورد که قطعا این یادگاری از معاون هنری در عرصه تئاتر به جا خواهد ماند.

داوود فتحعلی بیگی در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرد: هر آنچه در طرح "تئاتر در خانه" وجود دارد مثبت است، یکی از مهمترین اثرات آن کمک به ماندگاری آثار تئاتری است.

فتحعلی بیگی ادامه داد: از سوی دیگر با ضبط و ثبت آثار با کیفیت در تهران آرشیوی از تجربیات تهیه می‌شود بنابراین این امکان برای افرادی که در شهرستان هستند فراهم می‌شودتا این آثار را ببینند و از نکات آموزنده آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این طرح عاملی برای آشنایی خانواده‌ها با تئاتر است عنوان کرد: با دیدن آثار ضبط شده معرفی تئاتر برای خانواده‌ها انجام می‌شود و بعد از تماشای این آثار و علاقه‌مند شدن برای تماشای زنده تئاتر به سالن‌ها می‌آیند.

این پیشکسوت هنر نمایشی تصریح کرد: این آثار باید با کیفیت مناسب ضبط شوند البته این که چه آثاری ضبط شوند نکته مهمی است. نمایش‌هایی برای این طرح انتخاب می‌شوند هم باید کیفیت بالایی داشته باشند و همچنین مورد استقبال خانواده‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/54/53