به گزارش هنرآنلاین، مسوول مرکز شماره‌ی یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد با اعلام این خبر گفت: خاله سوسکه عنوان نمایشی است که گروه نمایش کریاس با همکاری مرکز شماره‌ی یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد آن را به روی صحنه برده است.

"سکینه قیصری" با اشاره به این‌که نمایش خاله سوسکه از 16 اسفندماه به مدت یک هفته اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: نویسنده و کارگردان این نمایش، زمان ارکمان از اعضای سابق مرکز شماره یک یزد است و این در حالی است که علی جاور از اعضای سابق این مرکز نیز به عنوان مشاورکارگردان این گروه، نمایش را همراهی می‌کند.

وی با بیان این‌که بیشتر بازیگران این نمایش از اعضای کانون هستند، تصریح کرد: زینب موسوی، شقایق حسینی، شمیم حسینی، سیمین خالقی، مبینا تُجا، محمد پارسایی‌خواه، مریم شریفی و سعید خبیری نقش‌آفرینان نمایش خاله سوسکه هستند.

وی در خصوص دیگر عوامل تاثیرگذار در اجرای این نمایش گفت: محمد محمدی (طراح صحنه)، مریم منصوری (منشی صحنه)، عارفه‌السادات فاطمی (مدیر صحنه)، ابوالفضل جعفری (شاعر)، حسین افروز (آهنگساز)، محمد رضا صانعی (طراح پوستر و بروشور)، فاطمه اعتماد العلماء (گریمور خانم ها )، امان الله ابراهیم‌پور (مسوول سالن) و سکینه قیصری (مدیریت هماهنگی و طراح لباس) از عوامل اجرایی این نمایش هستند.

گفتنی است؛ نمایش خاله سوسکه تا 23 اسفندماه در مرکز شماره‌‌ی یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد از ساعت 18 تا 19:30 اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/