به گزارش هنرآنلاین، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی در مراسم یادبود هنرمندان درگذشته سال 91 با عنوان"این همه نیست" حضور پیدا کرد و ضمن قدردانی از سرسنگی برای برگزاری چنین مراسمی، توضیح داد: ما هم در خانه موسیقی هر سال از هنرمندان درگذشته این حوزه یاد می‌کردیم اما متاسفانه امسال ،جشن سالیانه‌ ما به هر دلیلی لغو شد و این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: خوشبختانه این جلسه بهانه‌ای شده است تا یادی از استادان هنر داشته باشیم و امیدوارم این سنت هر سال ادامه داشته باشد. امیدوارم هیچ هنرمندی ما را ترک نکند چون هنرمندان گنجینه‌های عظیم بشری به شمار می‌روند و کسانی هستند که در امر خالقیت با خدا شراکت دارند.

نوربخش ادامه داد: این جلسات از چند جهت، تذکری برای ماست؛ اول اینکه با هم مهربان باشیم و به هم عشق بورزیم. چطور است که وقتی عزیزی ما را ترک می‌کند، کدورت‌ها را فراموش می‌کنیم؟ پس باید در دنیا هم چنین رفتار کنیم. به هر حال دنیا جای ماندن نیست و از طرفی انتظار می‌رود که ارگان‌های دولتی در زمان حیات هنرمندان از آنها حمایت کنند.

این هنرمند یادآور شد: این امر باید تذکری برای مسوولان فرهنگی هنری باشد که بعضی از هنرمندان در شرایط سختی جهان را ترک کردند؛ شرایطی که سزاوارشان نیست.

نوربخش در پایان سخناش آرزو کرد تا سال 92 سال شکوفایی، سلامتی و زندگی باشد و دیگر شاهد این حجم عظیم فقدان هنرمندان نباشیم که بیشتر شبیه یک رکورد است.

نوربخش همچنین در این مراسم به اجرای قطعه ای آوازی پرداخت. مراسم"این همه نیست" با حضور چهره‌های شاخص سینما، تئاتر، موسیقی و تجسمی چون عزت الله انتظامی، خسرو سینایی، گیزلا وارگا سینایی، ایرج راد، ایرج اسکندری و... برگزار شد.