محمد منتشری، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین درباره موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: همان طور که می دانیم موسیقی به کمک پیشکسوتان پایدار مانده است و این هنرمندان نیاز به توجه دارند، در این سال‌ها بسیاری از هنرمندان ما در انزوا و تنهایی از دنیا رفتند و این موضوع باعث دلگیری بسیاری از پیشکسوتان شده است.

این خواننده در ادامه افزود: موسسه هنرمندان پیشکسوت اگر با هدف حمایت از هنرمندان پیش رود می تواند بسیاری از کاستی‌ها را جبران کند، به طور مثال هنرمندان ساله‌ا تلاش می کنند و فرهنگ و هنر این مرز و بوم را به رشد و تعالی می رسانند اما در نهایت نه تنها از آنها حمایت نمی شود بلکه حتی دیگر از خاطره ها هم محو می شوند.

منتشری در ادامه تاکید کرد: شکل گیری موسسه هنرمندان پیشکسوت کار زیبایی است که باید به مرحله عمل برسد زیرا تا به حال اتفاق نیفتاده است که از هنرمندان حمایت شود در نتیجه بزرگ ترین خواسته پیشکسوتان این است که از آنها حمایت مالی و معنوی کنند تا بتوانند باز به فرهنگ و هنر خدمت کنند.

این خواننده در ادامه بیان کرد: همچنین آثار بسیاری از هنرمندان به دلیل مشکلات مالی در گنجه ها خاک می خورد پس باید مسئولین حمایت کنند تا این آثار که میراث فرهنگی مردم است به مرحله انتشار برسد.

محمد منتشری در ادامه خاطرنشان کرد: پیشکسوتان باید تجلیل شوند زیرا بعضی از این هنرمندان سالها تلاش کردند اما حتی مردم نمی دانند این هنرمند وجود دارد پس باید با برگزاری مراسم بزرگداشت از این عزیزان قدردانی کنیم.

پایان پیام/46