به گزارش هنرآنلاین، جواد جعفری در نشست خبری طرح آموزش های هنری با عنوان حکمت رضوی که در محل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: آموزه هایی که شانش بیشتری برای ماندگاری دارند آموزه هایی هستند که اغلب از هنر شکل گرفته اند.

مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) افزود: آموزه ها و غالب های هنری به دلیل ماندگاری بیشتری که دارند در جشنواره بین المللی امام رضا(ع) نیز مورد توجه قرار گرفته اند.

جعفری بیان کرد: به دلیل همین ماندگاری بیشترین سهم جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در سال جاری به بخش هنری داده شده که این مسئله به دلیل قابلیت های بالای هنر در ارائه آموزه ای دینی است.

وی با اشاره به سه نماینده هنری در جشنواره امام رضا(ع) اظهار کرد: سه نماینده از هنری های نمایشی، تجسمی و مرکز سرود و آهنگ های انقلابی در کار جشنواره بین المللی فعالیت می کنند.

مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) اظهار کرد: به منظور منطبق شدن فعالیت های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با موضوع این جشنواره که در واقع آشنا شدن بیشتر مردم و هنرمندان با سبک و سیره و احادیث اما رضا(ع) است یک کارگروه هنری و تخصصی نیز در این جشنواره شکل گرفته است.

جعفری با تاکید بر گسترش فعالیت های جشنواره امام رضا(ع) بیان کرد: این جشنواره در بخش های دیگری غیر از هنری نیز فعالیت هایش را گسترش خواهد داد.

انتهای پیام/