محمد زوار بی‌ریا که اینروزها با کارگردانی و بازیگری در نمایش "دستم را تو بگیر" به صحنه می‌رود در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: این نمایش هم مثل دیگر آثارم در سال 91 برآمده از همراهی یک گروه یکدل بود و ماحصل تلاش گروه تئاتر "تلنگر" است. دوستی من با علی موسویان نویسنده اثر به 16 سال پیش برمی‌گردد که به خوبی با طرح ها و نگاه یکدیگر آشناییم و خوشبختانه تا به امروز آثار مطلوبی را به صحنه آورده‎‌ایم.

بی‌ریا درباره داستان این نمایش توضیح داد: نمایش "دستم را تو بگیر" درباره جوانی است که در شهر مشهد با موتور سیکلت خود کار می کند و به دلیل بدهکاری وسوسه شده و کیف یکی از مسافران خود را سرقت می کند و بعد از فرار از دست پلیس به خانه می برد و همان روز یکی از دوستان صمیمی همخانه اش به عنوان مهمان به خانه شان می آید که دست برقضا خود پلیس است که در ادامه اتفاقات دیگری رقم خواهد خورد.

زواربی‌ریا درباره همزمانی بازیگری و کارگردانی در این نمایش گفت: در ابتدا قرار نبود خودم نقشی داشته باشم که به دلیل همزمانی پروژه برای سروش طاهری و علیرضا مهران بازیگران نمایش خودم هم نقشی را برعهده گرفتم.

بازیگر و کارگردان "دستم را تو بگیر" در ادامه درباره یکی از آرزوهای تئاتری خود در سال 91 بیان کرد: یک گله از همه دوستان تئاتری ام دارم. چرا آنها هم مانند مخاطب عام پاسخ به نیازهای تئاتری خود را تنها در تئاتر شهر جستجو می‌کنند. با تمام تلاشمان اطلاع رسانی خوبی برای اجرای این نمایش داشته ایم اما متأسفانه آنگونه که توقع می‌رفت نمایش با اقبال مواجه نشد و صندلی های خالی در برخی اجراها به شدت آزارم می دادند.

وی افزود: تئاتری باید تئاتر ببیند و من حتی از نقدهای سازنده هم استقبال می کنم اما دوستان حتی به خود زحمت نمی دهند به خانه نمایش بیایند و به تماشای کار بنشینند. شاید این کم لطفی دوستان خانواده تئاتر یکی از آروزهای مهم برآورده نشده من در سال 91 بود. سالی که برای من و گروهم سال پرکاری به حساب می‌آمد.

گفتنی است نمایش "دستم را تو بگیر" هر روز ساعت 18:30 در خانه نمایش به صحنه می‌رود.

عوامل اجرایی این نمایش عبارت اند از: محمد زوار بی ریا، پیام کیانی پور، سید علی موسویان و سعید نفیسی بازیگر، وحید لاری طراح صحنه و لباس، بهنام رحیمی آهنگساز، محمد وفائی عکاس، فرناز مرتضوی طراح گریم، مهدی رایگانی طراح پوستر و بروشور، سعید نفیسی دستیار و برنامه ریز، فرزانه تجری، رامتین محبوبی مهر و مجتبی صابری دستیاران، مهرداد اسماعیل پور، شروین مهاجر نوازندگان، مهرداد پایدار اجرای گریم، حمید صفوی برنا دستیار طراح صحنه و محمد وفائی مدیر روابط عمومی.

انتهای پیام/52/53