به گزارش هنرآنلاین، شاه آبادی در آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری سپاه پاسداران که با حضور معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه ، رییس اداره فرهنگی هنری معاونت تبلیغات سپاه پاسداران، فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان، مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان و هنرمندان پاسدار از سپاه‌های استانی سراسر کشور که در تئاتر شهر سمنان برگزار شد، بیان کرد: سپاه پاسداران در اقدامی جدید و با برگزاری جشنواره های به یادماندنی در این دو سال فصلی نو را در تاریخ هنر کشور رقم زده است.

وی افزود: سپاه پاسداران در راستای مأموریت های خود، توجه به ارزش های انقلاب اسلامی را با استفاده از ظرفیت هنر در سرلوحه کار خود قرار داده است و می توان گفت گام های ارزشمندی در عرصه فعالیت های هنری برداشته شده است.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : امروز در دنیا دیدگاه های گوناگونی در مقوله هنر مطرح است و همانطور که می دانیم و می بینیم کارکرد هنر در دنیا رواج اندیشه های باطل است.

دکتر شاه آبادی افزود : هنر در دنیای غرب جهت دستیابی به لذات ، مقاصد سیاسی و ... است ؛ به تعبیری می توان گفت ، در غرب هنر برای هنر است یعنی در زادگاه اندیشه خودش معنا می شود تا جایی که با اندک تفکری در این خصوص به نقیض آن می رسیم و این اندیشه رایج در جهان است.

وی بیان کرد: اگر هنری از نیروهای سپاه به عنوان استوانه های انقلاب با پشتوانه های قوی فکری صادر شود در واقع بیان مکنونات قلبی آنان است چرا که اگر آنها به ایفای نقش می پردازند در واقع به مفهوم صادره از آن نقش و اثر ایمان دارند.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : سپاه در عرصه هنر گام برداشته و در این مسیر مهم نیست که در کجای راه است مهم این است که نیروهای مورد اعتماد پا به عرصه ی هنر گذاشته اند و می خواهند در عرصه های مختلف به خلق اثر بپردازند.

شاه آبادی در آخر افزود: کاری که شما انجام می دهید جهادی است برای مبارزه با بزرگترین دشمنان انقلاب با هدف رفع چالش و نگرانی و زدودن زنگارها و رفع دغدغه امام خامنه ای که مهمترین دغدغه ایشان بحث هنر است.شایان ذکر است این برنامه با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سمنان در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شده است.

انتهای پیام/38