به گزارش هنرآنلاین، میثم بکتاشیان، دبیر جشنواره نمایش های کمدی با اشاره به استقبال هنرمندان از این جشنواره گفت: به دنبال درخواست های ارائه شده به دبیرخانه جشنواره، مهلت ارسال آثار 5 روز دیگر تمدید شد.

بکتاشیان به اهداف این جشنواره اشاره کرد و افزود: اهتمام بیشتر دبیرخانه بر روی آثار بخش ویژه در موضوعات شهروندی همچون ترافیک و حمل و نقل عمومی، فضای سبز، شهروند الکترونیک، نظافت عمومی، مدیریت خشم، صله رحم، آپارتمان نشینی، قناعت و فرهنگ کار جمعی است.

وی همچنین افزود: نتایج بازخوانی متون ارسال شده در 16 فروردین ماه سال آتی اعلام خواهد شد و آخرین مهلت ارسال اثر در بخش نمایشنامه نویسی نیز 31 خرداد سال آینده است.

گفتنی است چهارمین جشنواره نمایش های کمدی اصفهان در سه بخش صحنه ای، خیابانی و نمایشنامه خوانی در گستره استانی و در بخش نمایشنامه نویسی کمدی شهروندی در گستره ملی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در چهارمین جشنواره نمایش های کمدی اصفهان تا 25 اسفندماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه دائمی جشنواره، تالار هنر اصفهان ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.arthall.ir و یا به دبیرخانه دائمی جشنواره نمایش های کمدی اصفهان واقع در میدان لاله، تالار هنر مراجعه و یا با شماره 5660881 تماس بگیرند.

انتهای پیام/