به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، محمد مظفری رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: امسال نه اثر نمایشی در چهارمین جشنواره تئاتر استانی گناوه شرکت دارند.

وی افزود بیش از 21 اثر نمایشی در بخش بازبینی جشنواره داشتند که پس از بازبینی و ارزشیابی این آثار متشکل از آقاین علی ابراهیمی ، سید نواب موسوی و مرتضی قائدپوری در نهایت 10اثر از شهرهای گناوه، بوشهر ، دیر،خارگ وخورموج به جشنواره راه یافتند.

مظفری تصریح کرد متاسفانه امسال هیچ گونه اعتباری از سوی مسئولین برای این انجمن تخصیص داده نشد و به علت نبود بودجه تا هفته گذشته برگزاری جشنواره در هاله ای از ابهام بود ولی با پیگیر انجمن هنرهای نمایشی گناوه بخصوص آقای علی ابراهیمی رئیس انجمن هنرهای نمایشی گناوه اسپانسرهای مناسبی برای برگزاری این جشنواره پیدا شد و انشا الله جشنواره به خوبی برگزار خواهد شد.

مظفری گفت : این جشنواره از سوی هنرمندان تئاتر استان با یاد و خاطره شهدای گمنام برگزار خواهد شد و قرار است چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه گناوه روزهای 21 تا 23 اسفند در بندر زیبا و توریستی گناوه برگزار شود .

آثار راه یافته به چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه گناوه عبارتند از : لجن به کارگردانی اردلان تاجدینی از گناوه ، نگهبان به کارگردانی حسین اسدی از خارگ ، نقش زن به کارگردانی طوبی شیرکانی از خورموج ، برخورد دو ابر باران زا به کارگردانی علیرضا رحیم زاده از گناوه ، آخرین لئوناردوی ایل من به کارگردانی مهدی تنگستانی از گناوه ، آنالیز به کارگردانی امین پارساییان از گناوه ،آرش به کارگردانی وحید حسن احمدی از بوشهر

انتهای پیام/