به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، یکی دیگر از پر طرفدارترین آثار موجود در جشنواره را می‌توان در غرفه آفرینش هما پیدا کرد. هما فرهنگ طراح این آثار درباره کارهایش به خبرنگار هنرآنلاین گفت: من کارهایم را طوری طراحی می‌کنم که در جامعه کشش داشته باشد. یعنی مورد پسند همه اقشار جامعه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: هنر طراحی زمانی کامل می‌شود که در عرصه‌های بین‌الملل هم طرفدار خود را پیدا کند. سال گذشته که با مسئولین ارشاد به ترکیه رفتیم و در جشنواره شرکت کردیم یکی 3 اثر پربیننده اول متعلق به من بود. همیشه در جشنواره‌های داخلی هم همینطور بوده و من سعی می‌کنم در کارم علاوه بر رعایت فاکتورهای اسلامی و ایرانی کاری همه پسند و فاخر ارائه کنم.

فرهنگ افزود: کار من ترکیبی از رنگ‌ها است. همچنین در طراحی‌هایم از المان‌های اصیل ایرانی استفاده می‌کنم اما سعی می‌کنم کار را مدرن از آب دربیاورم. قدم اول در کار طراحی است. سپس الگوسازی و بعد دوخت. اگر به این سه گام توجه ویژه داشته باشی می‌توانی درکارت موفق شوی.

وی در پایان تصریح کرد: در کارگاه من متخصص‌ترین‌ها پشت چرخ می‌نشینند و از تحصیل کردگان و دانشجویان رشته‌های هنری استفاده می‌کنم. به عقیده من برای اینکه بتوانی درکارت بهترین باشی هم باید خودت تخصص کافی را داشته باشی و هم از متخصص‌ترین‌ها استفاده کنی.

انتهای پیام/31