سیامک صفری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگوبا هنر آنلاین در باره کارهای آماده پخشش گفت : به تازگی بازیم در مجموعه " آب پریا " به کارگردانی مرضیه برومند به پایان رسیده است و قرار است این مجموعه در ایام تعطیلات نوروز از شبکه دو پخش شود .

این بازیگر در مورد نقشی که دراین مجموعه بازی می کند گفت: در این مجموعه در یک نقش فانتزی و جذاب بازی می کنم .اسم این شخصیت ابپوش نام دارد و یک بدمن تمام عیار محسوب می شود و برای آدم خوب های قصه کلی دردسر و مشکل می آفریند .

صفری در باره ویژگی های کار گفت :ابپوش مدام در طول قصه آرامش آدم خوبها را برهم می زند و برای رسیدن به نقش یک گریم سنگین چند ساعته را پشت سر می گذاشتم تا با ویژگی های فانتزی کار که یک آدم خبیث و کریه المنظره را نیاز داشت به دست آوریم .

بهناز جعفری، سحر ولدبیگی، لیلی رشیدی، سیامک صفری، امیر میرآقا و آوا درویشی به همراه شبنم فرشادجو، پاشا رستمی و کاوه توکلی ، سحر دولتشاهی، افشین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، مریم سعادت، روح‌الله مفیدی، حسن دادشکر و محمود بصیری بازیگران این سریال هستند.

این سریال شکل تازه‌ای از سریال‌های قصه‌گو محسوب می‌شود و از این حیث تجربه‌ای تازه برای مخاطبان تلویزیون به شمار می‌رود. ارائه تصاویری از طبیعت استان‌های مختلف کشور و استفاده از جلوه‌های ویژه میدانی و کامپیوتری از عمده ویژگی‌های این سریال محسوب می‌شود.

این سریال کمدی فانتزی روایتگر یک قصه فولکلور و قدیمی است؛ در این سریال، «آب پری» نگهدارنده آب به دست «اپوش» دیو خشکسالی و قطحی گرفتار می‌شود و «برف پری»، «ابر پری» و «سبزه پری» خواهران «آب پریا» برای نجات او به وصیت نامه مادربزرگ متوسل می‌شوند.

این سریال که در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما ساخته شده است، یکی از آثار تلویزیونی چندساله اخیر است که در آن از حجم بالایی از جلوه‌های ویژه تصویری هم در حوزه میدانی و هم در بخش رایانه‌یی استفاده شده است.

استفاده زیاد پرده آبی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های این سریال تلویزیونی محسوب می‌شود. کالسکه فضایی، قصر یخی، پرواز پری‌ها در آسمان و حرکت ابرها تنها بخشی از تروکاژهای انجام‌شده در این اثر تلویزیونی است.

انتهای پیام/