غزاله یاراحمدی مدیر هنری موسسه فرهنگی هنری دژاوو است که این روزها یکی از شلوغ ترین و پر کخاطب ترین غرفه‌های نمایشگاه به حساب می‌آید. وی درباره طرح‌هایش به خبرنگار هنرآنلاین گفت: من فارغ‌التحصیل از دانشگاه "پلی‌مودا" ایتالیا در رشته فشن دیزاین هستم. مهم ترین چیزی که طی تجربه‌ام در این سال‌ها به دست آورده‌ام توجه به رنگ‌ها است.

وی ادامه داد: البته دوام و سازگاری کار و راحتی آن هم بسیار مهم است اما توجه به رنگ‌بندی باعث جلب توجه مخاطب از طریق جذابیت‌های بصری می‌شود. یک طرح هرچقدر خلاقانه تر باشد بیشتر جوانان را به خود جذب می‌کند.

این طراح لباس افزود: در طراحی لباس باید به علایق و سلایق مخاطب توجه ویژه کرد. با وجود اینکه کارهای من از تنوع رنگ زیادی برخوردار هستند اما این برایم جالب بود که اکثر مشتری‌هایم از قشر مذهبی‌تر اجتماع بودند.علت استفاده نکردن مردم از این طرح‌ها مخالفت را رنگ‌های شاد نبود. علت این بود که تا به حال از این رنگ‌ها استفاده نمی‌شد و اصلا در بازار موجود نبود.

وی درباره شکل و سبک هنری آثارش توضیح داد: من در کارهایم از هنر هنرمندان استفاده می‌کنم و با بسیاری از دانشجویان دانشگاه هنر کار می‌کنم. کار چاپم را یک گروه انجام می‌دهند. کار پولک دوزی‌‌ام را گروه دیگری انجام می‌دهند و برای گلدوزی از دوستان دیگری کمک می‌گیرم. در نهایت یک طرح تحت نظر صد درصد من طراحی نمی‌شود و سعی می‌کنم از همه سلیقه‌ها استفاده کنم تا یک محصول نهایی را به بازار عرضه کنم.

وی در پایان تصریح کرد: از ابتدای نمایشگاه هر روز با افرادی مواجه می‌شوم که به غرفه ما می‌آیند و می‌خواهند از کارهایم عکس بگیرند. این اتفاق ناراحتم نمی‌کند زیرا کار پر مخاطب کپی می‌شود.

انتهای پیام/31