به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، صبح امروز چهارشنبه 16 اسفند 1391 مراسم تودیع عیسی کشاورز و معارفی رمضانعلی حیدری خلیلی در سمت مدیر کل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در محل این دفتر برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر ارشاد، مسئولانی عالی رتبه از معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند که از این میان می توان به؛ اصغر امیرنیا سرپرست مرکز هنرهای تجسمی، قادر آشنا مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی، محمد میرزمانی مدیر کل سابق دفتر موسیقی و علیرضا پاشایی سرپرست دفتر موسیقی.

این مراسم با صحبت های برخی از کارمندان و مسئولان دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری آغاز شد. این کارمندها درباره شیوه مدیریت کشاورز در دوران حضورش در این دفتر صحبت کردند و به نکات بارز دوران مدیریت کشاورز اشاره کردند.

در بخش دیگری از این مراسم عیسی کشاورز در سخنانی ضمن تبریک به حیدری خلیلی برای سمت جدیدش، گفت: آنچه ما در مدت بودن در دفتر آموزش انجام داده ایم براساس داشته ها و امکاناتمان بوده است. به هر حال پذیرفت هر مسئولیت و مدیریتی با محدودیت هایی همراه است.

وی ادامه داد: برای آقای حیدری خلیلی در این سمت آرزوی موفقیت می کنم و مطمئنم ایشان با توجه به توانایی ها و داشته های مدیریتی‌اش می تواند به خوبی کارهای دفتر آموزش را انجام دهد و پیشرفت کارها را تضمین کند.

کشاورز با اشاره به ویژگی یک فرمانده موفق اظهار کرد: فرمانده ای که دستور حمله بدهد؛ لزوما فرمانده موفقی نیست و فرمانده ای که دستور عقب نشینی می دهد؛ لزوما فرمانده ترسویی نیست. واقعیت این است که فرمانده باید آرمان های مورد نظرش را تحقق دهد.

حیدری خلیلی مدیر کل دفتر آموزش های هنری نیز در سخنانی ضمن تاکید بر استفاده از هنر در جایگاه روش زندگی افراد، گفت: از زمانی که پیشنهاد حضور در دفتر آموزش های هنری به من ابلاغ شد، به این موضوع فکر کردم که؛ هنر باید به مثابه روش زندگی افراد باشد.

حیدری خلیلی در ادامه صحبت هایش علاوه بر سپاسگزاری از معاون هنری وزارت ارشاد برای اعتماد به وی، اظهار کرد: اهداف و برنامه‌های بسیاری برای ادامه فعالیت های دفتر آموزش هنری دارم که مهمترین آنها همین ورود هنر به روش زندگی افراد جامعه است.

در پایان این مراسم حمید شاه آبادی حکم حیدری خلیلی را به وی تحویل داد و از زحمات عیسی کشاورز قدر دانی کرد. همچنین مسئولان مختلف معاونت هنری وزارت ارشاد هر کدام با هدایایی از زحمات کشاورز تشکر کردند.

انتهای پیام / 42