به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه عکس گروهی شاهین حیدری،ماندانا رنجبر ،شراره سامعی و فاطمه عابدی با حضور فعالین و پیشکسوتان حوزه عکس در سالن انتظار تماشاخانه ایرانشهر افتتا ح شد.

در این مراسم سیامک زمردی مطلق ،بابک بورزویه،مرتضی اتابکی،ابراهیم حسینی و محمد فرنود از پیشکسوتان و فعالین حوزه عکس هنری و خبری حضور داشتند.در ادامه هنرمندان حاضر ،ضمن ابراز خوشنودی از بر پایی این نمایشگاه ، تلاش مستمر و ممارست جوانان در این بخش از عکاسی را توصیه کردند.همچنین اهمیت پیدا کردن مقوله عکاسی تئاتر ،در بین مسولین و جامعه هنری از موارد مطرح شده دیگری بود،که در این مراسم و در جمع مخاطبین و هنر مندان گفته شد.

همچنین این خبر می افزاید: این نمایشگاه که از روز یکشنبه سیزده اسفند، با عنوان نمایشگاه تخصصی عکس جشنواره کلاسی خلاق برپا شده است . با 20تابلوی عکس از نمایشهای بروی صحنه رفته است. این جشنواره تا پایان روز 25 اسفند در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد بود.ساعت بازدید از این نمایشگاه در ایام هفته از ساعت 11صبح تا 19 اعلام شده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر اخبار هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می توانند از طریق شماره های 88814115، 88814125 و 88814126 با این مجموعه در ارتباط باشند.

انتهای پیام/53